Značka NUTRI FOOD PLAN se stala jednou z mála spotřebitelských značek působících na českém trhu, která na základě přísných kritérií získala ocenění Czech Superbrands 2020.
NUTRI FOOD PLAN se stal jednou z mála spotřebitelských značek působících na českém trhu, která na základě přísných kritérií získala oceněníCzech Superbrands 2020. „O ocenění rozhodla odborná komise Rady značky ČR ve vícekolovém výběrovém řízení na základě obchodních výsledků ve vztahu k preferencím podle spotřebitelského výzkumu GfK. V panelu zasedli odborníci z oblasti obchodu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu,“ vysvětluje Mgr. Roman Sovják, Country Brand Director SUPERBRAND CZ.
NUTRI FOOD PLAN, značka výživových a hubnoucích programů, tak poprvé získala prestižní ocenění Czech SuperBrands 2020. Zařadila se tak mezi oceněné značky, jako jsou Kaufland, DM, mBank a další.
„Z tohoto ocenění máme velkou radost. Je to známka toho, že naše práce, vysoké nároky na kvalitu potravin a na naše poradce mají smysl,“ říká PhDr.
Iveta Němcová, MBA, zakladatelka výživových a hubnoucích programů NUTRI FOOD PLAN. Ocenění CZECH SUPERBRAND 2020 získala značka NUTRI FOOD PLAN jakojediná mezi značkami redukčních a výživových programů.
Titul SUPERBRANDS, který se v České republice uděluje již osmým rokem, získávají pouze značky, které si nominaci zaslouží za své obchodní výsledky. Konečné slovo majíspotřebitelská a odborná komise Rady značek ČR. Tvoří ji odborníci z oblasti obchodu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Znalosti, značka, inovace a prestiž jsou mincí.
Zdroj: SuperBrands, NUTRI FOOD PLAN
PHDR. IVETA NEMCOVÁ, MBA
Zakladatel a prezident Aliance výživových poradců Slovenska, odborný garant kvalifikace výživových poradců Na redukčních a výživových programech NUTRI FOOD PLAN oceňuji to, že v nich nejde primárně o prodej výrobků, ale o kvalitní výživové poradenství, které lidem poskytují kvalifikovaní výživoví poradci – členové Aliance výživových poradců Slovenska (AVP SR).