Abychom vám byli v tomto těžkém období nablízku, rozhodli jsme se poskytovat konzultace online.
Vážení klienti, ve snaze být vám v těchto těžkých časech nablízku jsme se rozhodli. poskytujeme konzultace online. Jídlo si můžete objednat a po předchozí domluvě vyzvednout osobně, nebo je možné jej zaslat kurýrem na dobírku.
Jak všichni víte, naše společnost přistupuje k problematice redukce hmotnosti především individuálně a s ohledem na vaše zdraví, takže naše potraviny lze zakoupit pouze po VSTUPNÍ KONZULTACI a jsou užívány pod odborným dohledem. Ať už jste DŮVĚRYHODNÝM KLIENTEM, nebo jste se rozhodli využít našich služeb nyní, tj. jste NOVÝ KLIENT, máte možnost absolvovat naše konzultace online, tj. telefonicky nebo e-mailem.
Naše potraviny si pak můžete po předchozí domluvě vyzvednout na naší klinice NUTRI FOOD PLAN, nebo pokud máte kliniku daleko a nechcete se zbytečně vystavovat riziku infekce, je možné zboží zaslat kurýrem na dobírku.

Je samozřejmé, že příprava a příjem zásilek budou probíhat za přísných hygienických opatření, tj. s přikrývkou a rukavicemi. V případě jakýchkoli dotazů nebo pro objednání se obraťte na výživového poradce NUTRI FOOD PLAN ve vašem regionu.
Všem přejeme hodně zdraví, trpělivosti, ohleduplnosti, ať to společně zvládneme.
Doufáme, že se brzy opět setkáme.
Váš NUTRI FOOD PLAN

Jak si mohu objednat potraviny online?
Je nutné předem kontaktovat výživového poradce prostřednictvím e-mailu nebo telefonické komunikace, ten vám připraví objednávku a po dohodě s ním si můžete vybrat, zda si objednávku převezmete osobně, nebo na dobírku.
Jak bude jídlo na dobírku fungovat?
Pokud se rozhodnete obdržet svou objednávku na dobírku, je třeba dodržovat přísná hygienická opatření. To znamená, že je třeba mít na sobě župan, hygienické rukavice a nejlépe je platit kreditní kartou, ale je možné platit i v hotovosti.

Co mám dělat, pokud nejsem klientem NUTRI FOOD PLAN a mám o něj zájem?
Pokud se chcete stát klientem společnosti NUTRI FOOD PLAN, musíte kontaktovat výživového poradce. Naše výživové poradce najdete na našich webových stránkách v sekci Poradenská centra. Na základě vašeho výběru poradenského centra vám náš výživový poradce poskytne online poradenství, tj. prostřednictvím telefonického kontaktu, e-mailu nebo sociálních médií. Podrobně vysvětlí, jak bude spolupráce fungovat v současné situaci. Po vyplnění a podepsání Informovaného souhlasu s využíváním služeb NUTRI FOOD PLAN budete zaregistrováni v naší databázi klientů.
Jak mám v současné době absolvovat kontrolní vyšetření?
V současné době není možné provádět následná vyšetření i přes předem domluvené termíny. Toto omezení platí až do odvolání.
Je možné platit kartou na dobírku?
Ano, kurýrní společnost ReMax umožňuje platbu kartou, ale platba a vyzvednutí objednávky musí proběhnout za velmi přísných hygienických opatření, což znamená, že obě strany musí mít na sobě plášť a hygienické rukavice. Pokud příjemce objednávky toto opatření nedodrží, není kurýr povinen objednávku předat.
Jak dlouho bude trvat doručení jídla?
Na tuto otázku nemůžeme přesně odpovědět. Balíky s objednávkou jsou předány kurýrní společnosti do dvou dnů od přijetí objednávky. Poté záleží na schopnostech a dovednostech kurýrní společnosti, který den vám zásilku doručí.